2011. szeptember 22., csütörtök

Kiruccanások

Az elmúlt napokban két csajprogramot tartottam. Kata barátnőm (három gyerek anyukája) az elmúlt félévben elkezdett csajos estéket tartani, ahol eszünk-iszunk, kitárgyaljuk a gyerekeket, pasikat, munkalehetőségeket, szóval az életünket. Múlt csütörtökön el is mentem hozzá, nagyon jól esett kimozdulni gyerek nélkül. Előtte kicsit paráztam, hogy tudok-e még vezetni, mert annyira régen nem vezettem már. Aztán kiszámoltam, hogy az "annyira régen" az három hét volt.
Kini és Andris itt voltak pár napot, úgyhogy Kinivel is tartottunk csajos estét; elmentünk a Hadik Kávéházba vacsorázni. Nagyon finomakat ettünk, megbeszéltük az életet, utána sétáltunk egyet a szemerkélő esőben, nagyon jó volt!
A két alkalom között családi reggelit tartottunk, szintén a Hadikban. Ezt mindannyian nagyon élveztük, a felnőttek azért mert jó reggeli volt, Bori azért mert kapott forró csokit és volt galéria (mint az APG egyik könyv, egyik meséjében), ahova fel lehetett menni, Juli azért, mert kapott enni és aztán lehetett nyugiban aludni. A Hadik dicséretéhez tartozik, hogy a jó enni- és innivalók mellett a pincérek nagyon kedvesek és udvariasak (a reggelikor Bori rántottája túl sós lett, egy mukk nélkül hoztak újat), rugalmasak voltak szoptatás témában is (nehogy már a klotyóra menjek, menjek a galériára, kapcsolnak nekem villany), szóval csak ajánlani tudjuk felnőtt és gyerekes programokhoz egyaránt!
















1 megjegyzés: