2009. december 1., kedd

Hétvége

Ami már megint sűrűre sikerült. Én a nagyobbik részét a konyhában töltöttem, amit vasárnap délutánig lelkesen bírtam, akkor azért fellázadtam.
Péntek este volt az első igazi esti kimenőm, elmentem a Baki meglepi szülinapi partyjára. Eszter kb. minden évben szervez egyet neki, a Baki pedig évről évre elfelejti. Így aztán mindig meg is lepődik:) Jó volt, igaz kicsit fáradkák voltak az emberek, legalábbis addig, amíg én ott voltam. A péntek este már nem az, mint ami egyetemista korunkban volt...
Szombatra aztán mi hívtunk embereket, open house party volt. Úgyhogy én sütöttem sonkás kalácsot, túrótortát és sütőtököt (ez utóbbit közepes sikerrel, de nem baj, én szeretem:), volt egy kis (nagy) ivászat, meg sok röhögés.
Itt volt Fruzsi (és Miki),


Ilesz (meg a család; Johanna, Csóri), Enikő (és Gábor). Rike még mindenki előtt délután beugrott, Gabi pedig séta közben csípte el a Schmidteket.
A Borizás mellett természetesen Johannázni is lehetett:


Johanna itt induláshoz készen fekszik a mózeskosárban és hallgatja, amint szavaljuk/énekeljük neki a Bóbitát:
Vasárnap újra bevetettem magam a konyhába, mert elvben a szüleim jöttek ebédre. Gyakorlatilag az anya, mert az apa beteg lett (megint).


Délutánra aztán megelégeltem a házitündérkedést, és zsémbes feleségbe fordulva morgolódtam.

Tegnap ezért mi a Borival pihentünk, a Bori aludt, én pedig tornáztam (először tudtam végig csinálni a jóga dvd standing poses-t!) megnéztem három Elnök embereit (juhéé) és olvasam a Dan Brown könyvet. Viccesen mind a kettő Washingtonban játszódik.

2 megjegyzés: