2009. december 21., hétfő

Átmeneti témaváltás - Avatar

Tegnap eredetileg elutaztunk volna három napra Parádfürdőre. De közben megjött a nagy hó, az Útinform szerint tegnap Parád fele csúszós és hóátfúvásos volt az út, ezért úgy döntöttünk nem szeretnénk lerobbanni sehol a Borival, így halasztottuk a wellness pihenést.
Közben elkezdték itthon játszani az Avatart. Olvastam - áradozó - kritikákat, megnéztem a trailert, és megállapítottam, hogy nem az én filmem. James Cameronért amúgy sem rajongok, nem láttam sem az Alient, sem a Terminatort, a Titanicot is csak egy olaszországi síelésből hazaúton a buszon, rémes volt.
Így hát el is határoztam, hogy ez Gyuri kimenője lesz, majd Rikével és Totyával megnézik. Csakhogy, Rike beteg lett, Totya nem ért rá, nekünk pedig lett egy szabad esténk. Én pedig egyszercsak (magamat is meglepve) azt mondtam Gyurinak, hogy én megnézem vele.
Úgyhogy elsétáltunk az Alleeba, és megnéztük 3D-ben.
Innen megy át ez a poszt rajongói oldalba:)
Iszonyú jó volt, nagyon élveztem, hihetetlenül látványos! Az előzetesben nincs minden elsütve, érnek meglepetések, nekem teljesen bejött a öko üzenet is. A végén lévő csatajelent kicsit sok volt, de biztos, hogy a pasik ezt másképp élik meg:) Úgyhogy nézzétek meg, 3Dben, megéri!

1 megjegyzés: