2009. október 26., hétfő

Nátha, vendégség, bénázás, 5340

Bori náthája tegnapra kicsit komolyabbá vált. A szörcsögés ugyanis addig fajult, hogy tegnapelőtt éjszaka nem nagyon tudott aludni. Úgyhogy beüzemeltük az orrszívó-porszívó nem porszívóról működő verzióját, Bori nagy örömére. Én meg azon akadtam ki, hogy ez a gyerek, aki már annyira rendesen aludt éjjelente, most állandóan felkel. Úgyhogy hajnali fél háromkor a google-hoz fordultam segítségért az alábbi szavakkal: nátha+csecsemő+szopás. Mire ezt a választ kaptam mindenhol: A náthás csecsemők gyakrabban szopnak. Úgyhogy bevonultam a Borihoz, aki ekkor már ordított. Így jár az a szülő, aki nem olvas szakirodalmat...Tegnapra már jobban lett, az éjjel pedig visszaállt a rendes kerékvágásba. Az orrszivó azért még üzemel.
Tegnap két vendégeskedést is tartottunk, délután-kora este Zsolt és Kati jöttek Botonddal (3 éves) és Ágicával (1 múlt). A gyerekek nagyon lelkesek voltak, hogy van náluk kisebb is, Boti  percenként leültetett, hogy megsimogathassa a Borit. A Bori pedig annyira odavolt, hogy végre történik valami és nem a szokott unalmas este van, hogy az orrszívózást is szótlanul tűrte. Pedig Boti és Ágica direkt bevonultak megnézni, hogy hogyan ordít.

(Kati a három gyerekkel)


(B betűsök)

Este pedig feljöttek Totyáék, mi pedig megvacsoráztunk velük is, és jót beszélgettünk (velük is).

Ma családi bénázási napot tartottunk. A náthás gyerek miatt a szüleim átjöttek délben, megspékelve azzal, hogy hozták magukkal az ebédet. Ennek része volt egy velős csont, ami tálalás előtt a földön landolt. Természetesen az én hibámból, rossz merőkanalat adtam az apának. Nagyon szép és nagy velőscsont volt, szépen beterítette a könyha kövét, a konyhaszekrényeket és a falat is.
Az óraátállítási akciónk pozitívba fordult, ma 7-kor indult a Bori fürödni. A nagy sikerre való tekintettel lelkesen beszélgettünk, ma volt az aktuális mérlegelés is (Bori súlya a címben van elrejtve), úgyhogy amikor Gyuri nagy lendülettel felemelte a mérlegről, hogy "akkor indulás a kádba", észleltük, hogy egy dolgot elfelejtettünk. A kád ott állt tök üresen...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése