2009. október 29., csütörtök

Lábzsák & co.


A babakocsi egy szuper, többfunkciós cucc, Rékáéktól kaptuk kölcsön. Amikor júniusban elhoztuk elmagyaráztak mindent (hogy kell kinyitni, összecsukni, autósülést beletenni, az autósülést az autóba beletenni, a mózeskosarat a babakocsiba beletenni stb.). Akkor persze nem figyeltem eléggé jól minden részletre, plusz ki hitte volna, hogy valaha ezt tényleg használni fogjuk? Alapvetően elképzelhetetlen volt, hogy egyszercsak a Bori nem a hasamban lesz.
Viszont eljött az ősz, és ezzel a szél és az eső. Én pedig arra jutottam, hogy meg kell találni és fel kell szerelni a babakocsira azt az izébigyót, ami melegen tartja gyereket és úgy rá kell húzni a kocsira. Megtaláltam. A rárakás viszont nem ment. Úgyhogy nagy barátomhoz, az internethez fordultam, beírtam a babakocsi nevét és vártam. Először is megtanultam, hogy nem izébigyónak, hanem lábzsáknak hívják. Elolvastam egy csomó kismama fórumot, de a felrakásról nem volt szó sehol. (Olyat viszont találtam, ahol valaki azt fejtegette, hogy ő akkora anyatigris, hogy a hat éves gyerekével még mindig egy ágyban alszanak. Brrrr.)
Utána viszont beugrott az isteni szikra, és rákerestem a youtube-on. Hiszen ott minden megvan, még a Kiniék esküvői diashow-ja is. (Megnéztem megint:) Meg is találtam, úgyhogy most már tudom, hogy a babakocsi egy Graco quattro tour deluxe csoda. Egy angol csávó hosszasan elmondja a videóban, hogy mit, hogyan és hova kell tenni. (Aki úgy érzi, hogy nem teljes az élete, ha ezt nem látta, itt teheti meg.) Ennek hála, megtanultam néhány rejtett funkcióját a babakocsinak. Viszont a lábzsák felrakásával nem szöszmötölt, valószínűleg olyan egyszerű, hogy mindenki tudja, nincs ezen mit magyarázni. Úgyhogy maradtam a mózeskosaras téliesítésnél, a lábzsák felrakása változatlanul titok számomra. 


1 megjegyzés:

  1. Megint megneztem... ;)
    A Reka nem tudja esetleg megfejteni a labzsak rejtelyet? Biztos van valami titkos-trukkos patent.

    VálaszTörlés