2010. augusztus 11., szerda

Randi

Szombaton Borit a nagymamára hagytunk, mi pedig randiztunk. Az első randi szabályai szerint Gyuri találta ki a programot, nekem minden meglepetés volt.
Először elmentünk a Menzába, egyik kedvenc éttermünkbe és megebédeltünk. Bár már jó régen jártunk a Liszt Ferenc téren, szerencsére a minőség semmit nem változott, még mindig nagyon jól főznek. 
Aztán elmentünk gokartozni ide:
Hát, a randi nőnemű tagja ezt nem annyira élvezte. Pedig korábban nagy reményeket fűztem a gokartozáshoz. De paráztam, mert csak pasik voltak (állandóan le is köröztek), a sok kanyarban összerázódott az ebéd a gyomromban és rosszul is voltam, szóval nem az én bulim, ki is jöttem hamarabb. Az első három körben  amúgy hangosan veszekedtem Gyurival (akit csak akkor láttam, amikor lekörözött), hogy honnan a szöszből gondolta, hogy én ezt élvezni fogom. Ő legalább élvezte.

Aztán sétáltunk egyet a Normafánál, végül pedig moziba mentünk és megnéztünk a már régóta tervezett Szellemírót. Itt a nagy remények már igazolódtak, nekünk nagyon tetszett!

Összességében sikeres randi volt, van jövője a dolognak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése