2010. június 8., kedd

Függőség

Súlyos ügy, és kezelhetetlen.
Van az én kedvenc sorozatom, az Elnök Emberei (The West Wing). Egy amerikai elnök és a stábja mindennapjai. Gyuri szerint azért szeretem, mert én még hiszek abban, hogy a politika lehet tiszta és vicces, ahol a nagyhatalmú emberek tudnak magukon nevetni. Biztos igaza van, és biztos ezért is szeretem annyira ezt a sorozatot. Az elmúlt évben megnéztem mind a hét évadot, a múlt héten a végére értem, beiktatták az új elnököt. Én meg itt maradtam WW nélkül. Úgyhogy néha megnézek egy-egy részt, csak úgy ismétlésként. Vagy a youtube-on egy kis részletet. Mondom, függőség.
És hogy mitől olyan jó? Hát pl. ettől:

2 megjegyzés:

  1. Sorozatot nézni jóóó! Mármint jó sorozatot nézni. Ally MacBeal, Miért éppen Alaszka?, Men in Trees, SATC, Gilmore Girls - látszik, hogy én a kevésbé intellektuális, inkább csajszisakban utazom. És majd egyszer én is letöltök egy nagy csomót!

    VálaszTörlés
  2. Amíg lányok/nők a magánéletükről agonizálnak, addig nem intellektuális, a WW meg már az :) Egyszerű vagyok, mint egy ék.

    VálaszTörlés