2009. november 24., kedd

Már megint

annyi minden történt, hogy csak mostanra jutott időm írni is róluk.
Megvoltak a lassacskán már szokásosnak mondható nagyszülős programok, csütörtökön apai, szombati anyai nagyszülőzés volt.
Péntek délután együtt sétáltunk Klárával és Jancsival, akik aztán fel is jöttek vacsorázni, meg Borizni. Megállapítottam, hogy a hatszoros nagyszülők ugyanúgy odavannak egy hetedik kisgyerektől. Így:


Vacsorára megsütöttem Nigella egyik receptjét, ami pont olyan lett, mint a könyvben. Kini, ez neked készült:

Aztán Gyuri anyukája őrizte a Borit, mi meg négyesben elvonultunk moziba. Amióta megnyílt a - kicsit szénmonoxidos, kicsit bombariadós, de a miénk - Allee, azóta nagyon könnyű közelre moziba menni. Úgyhogy bevállaltunk egy 3/4 8-as filmet, Másnaposok, nagyon vicces amerikai film, a jobb fajtából. Én legalábbis végig röhögtem. És haladok, már nem fogtam a film alatt a kezemben a telefont, hogy mi lehet itthon.
Vasárnap ebére voltunk hivatalosak Barbaráékhoz. Egyrészt annyit ettünk, hogy csak na, nagyon finomakat, másrészt a két kiscsaj apát cserélt egy időre.

Róza Gyurival legózott és sakkozott,

Bori pedig Leventével játszott. (Ez a kép pihenés közben készült.)








Mivel Bori hazafele volt olyan kedves és elaludt a kocsiban, délután még kiugrottunk Bogihoz és az unokatesókhoz Budafokra.
Este meg felavattuk az új haptapit:


Tegnap délelőtt pedig elvonultunk Ilesszel és Johannával baba-mama tornára. Hát, ez hihetetlen volt, következőre viszek fényképezőt, mert bármit írnék róla az nem adná vissza, hogy milyen édesek voltak a törpék.

1 megjegyzés: