2010. február 10., szerda

Kifelé az erdőből (reméljük)

Köszönjük a bíztatásokat, jó tanácsokat mindenkinek!
Elnézést, ha túl drámaira sikerült a kiborulós bejegyzés, csak őszinte akartam lenni, gondoltam, ne legyen annyira sunshine és happiness ez a blog:) Akinek már van gyereke úgyis magára ismer (a visszajelzések alapján ez sikerült is:), akinek még nincs, annak nem akartam elvenni a kedvét!
A három rémes éjszaka után többfele indultunk. Egyrészt beszéltem a védőnővel, aki megerősítette a fogzás gyanúját, és ajánlott mindenféle homeopátiás és recept nélkül kapható dolgot. Így most van kúp, ínyre gél. Ezen kívül Borcsától és Balázstól beszereztem egy altatásos brussúrát is, hátha valamit eddig elrontottunk. Eszerint nem (Bori a saját ágyában, egyedül alszik el). Az elmúlt két éjszakánk már sokkal jobb volt, mindannyian rendesen aludtunk. Úgyhogy reménykedem a mai éjszakában is...
És ahogy Zsuzsa, Borinál egy kicsivel nagyobb kislány anyukája megjegyezte, mivel eddig nagyon el voltunk kényeztetve az alvás terén, a mostani nehézségekkel közelítünk az átlag felé. 

2 megjegyzés:

  1. Chamodent cseppet lehet kapni otthon? Én azt adtam Andrisnak egy időben, meg volt borostyán nyaklánca, és nálunk soha különösebb gond nem volt a fogzás miatt (pontosabban pelusfronton igen, de amiatt mondjuk nem sírt éjjel). De szerintem ez inkább alkati kérdés, szóval lehet, hogy csepp meg nyaklánc nélkül se sírt volna... Mindenesetre egy próbát megér, ha már kezdtek becsavarodni.

    VálaszTörlés
  2. Szia Juci! Nálunk Chamomilla golyók vannak, meg Viburcol kúp (homeopátiás izék), és Dentinox gél az ínyére. Ezek segítettek. Most már tényleg jobb a helyzet, az elmúlt három éjszakánk teljesen nyugis volt.

    VálaszTörlés