2010. február 20., szombat

Az internet dicsérete és külföldön élő barátok

Mostanság a BBC oldala a kedvencem. Azért nagyon jó, mert az olvasóra bízzák, hogy mit szeretne a nyitó oldalon látni. Azaz én válogathatom össze, témák szerint, hogy mi jelenjen meg. Nekem az aktuális politikai hírek (mégiscsak hírportál) mellett, étel, zene, történelem, sport és szórakozás blokkok vannak. A food szekcióból készült pl. a múlt hétvégi ebéd, amikor azt olvasgatva jöttem rá, hogy ezer éve nem csináltam rizottot és quiche-t. Hát, pótoltam.
Szintén internet related hír, van új babakocsink! Az eddigi kölcsönbe volt, de mivel április közepén megszületik András, aki a jogos tulajdonosa lesz, így gondoskodnunk kellett egy sajátról. Az elmúlt fél év tapasztalatai alapján márkahűek maradtunk (Graco). Gyuri a Vaterán talált egy szuper jó, mindennel felszerelve (mózeskosár, autósülés, lábzsák, esővédő). Tegnap az eladók ide is hozták, nagyon jó állapotban van, ma már fel is avattuk. Az meg hab volt a tortán, hogy eladó apuka skót volt, ennek megfelelő akcentussal:)
És a héten két vendégséget is tartottunk (eddig, holnap jön a harmadik). Egyrészt itt volt Petra és Előd (a három csajszit sajnos nem hozták), hazajöttek Bázelből egy hétre. Jó volt beszélgetni, Petrát kikérdezdem a hogyan-eszik-a-gyerek-szilárdat problémáról. És nagyon jó, hogy már Európában laknak, sűrűbben járnak majd errefelé, és nyáron remélhetőleg mi is eljutunk Svájcba.
Péntek kora este Kriszta és Totya jöttek fel, hogy elmeséljék milyen a pontorsoni élet. Ebből épphogy megtudtunk valamit, mert a Totyáék is android telefont vettek Franciaországban, így az első óra azzal telt, hogy Gyuri és Totya az androidjaikat elemezték, megosztották tapasztalaikat, még néhány widget-et letöltöttek és levezetésképpen lézerkardoztak egy kicsit. Addig én kikérdeztem Krisztát, hogy legalább valami infónk legyen róla, hogy hogy sikerült berendezkedniük. Ha minden igaz, akkor nyáron Svájcból feléjük indulunk tovább. Hegyek és tenger, hát kell ennél több? Csak már jönne!

3 megjegyzés:

  1. Ti januar 18 ota egy darab fenykepet sem csinaltatok? ;)

    VálaszTörlés
  2. Őőőő, nos ez nem teljesen igaz, csak nem osztottuk még meg a nagyvilággal. Dolgozunk az ügyön.

    VálaszTörlés
  3. Nem volt egy óra, amit az Androidokkal töltöttünk. A "Connection Time Counter" nevű widgetem szerint ugyanis 56 perc 14 másodperig voltam cstlakoztatva a hálózatotokra. Kérlek, kerüld a túlzásokat. :-)

    Mellesleg a pontorsoni életről úgyis mindent megtudhatsz a blogunkból. :-)

    VálaszTörlés